3 maj 2012

Frågehörnan del 6: P-O Sjödin

                                                      P-O Sjödin, Thräshers och The dead
 
1. Du är känd som "Sockergrisen" i vissa kretsar, vilket godis tycker du passar bäst till punk?
- haha jaa, jag är ju en sockergris. jag hittade ett isländskt godis på antikloftet i vemhån i helgen, jag och micke var ute och cruisade där förbi. godisen var lakrits och så jäkla god. bra punk-godis väll, lakrits från island på antikloftet i vemhån. yes.

2. På en fråga till Johan i bk11 och the dead som var "vilket band skulle din hund doris passa bäst in i?" 
Svarade han att hon skulle passa väldigt bra att sköta din roll i thräshers. Vad tror du att han menade med det egentligen?
- Ja jag blev skitglad, och jag fattar vad han menar, jag och doris klaffar väldigt bra, jag tror det är för att vi är så lika, vi är snabba och koola. hon brukar alltid komma förbi och hänga när vi spelar in och kolla hur det går. jag har sagt förut att det vore kul om hon skulle vilja lägga lite sång med mig, men jag tror hon mest gillar att röja. 

 3. Vad är historien bakom att folk går runt med t-shirts med ditt ansikte och texten "Tusenfotingen måste ha mat" på egentligen?
 - Det handlar om snus, att dom höjer priset så mycket att dom måste ta bort snus ur dosan så att folk inte ska fatta hur mycket dom höjer priset med egentligen, hela raden går så här. dom höjer priset, jag skakar av hat. men tusenfotingen måste få mat. och tusenfoting är ju mustasch. what up!           

Tack P-O!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar