29 april 2012

Frågehörnan del 4: Patrik Henricsson

                                                   Patrik Henricsson, Grundskolan        

 
1. Du har nyss köpt en ny bil. Är den cool och går den bra?
-Jajjemen! Inte bara jag då utan sambon också men den är jävligt cool! Man kan packa där bak, man kan åka flera stycken och den har sån där nyckel som man kan låsa och öppna genom att trycka på knappar! Jag är mest nöjd med knapparna. Minst nöjd med stereon och sprickan i framrutan.

2. Vilken är den bästa skivan som släppts 2011-2012?
 -Mattias Alkberg - Anarkist. Den har jag lyssnat väldigt mycket på (för att vara mig).
 Är just nu tyvärr lite inne i en period då jag varken köper   eller lyssnar på så mycket musik.  

3. Du spelade i trummor i ett popband sist du spelade i band. Känns det bättre nu?
 -Den är fränare med gitarr så är det ju. Det vet trummisar också... 

4. Din flickväns efternamn är en syrlig frukt på engelska, Ger du ofta syrliga kommentarer till människor i din omgivning? (Varför gör du det i så fall, folk kan ta illa upp)
 -Nä. Ska jag vara helt ärlig så har jag ingen aning om vad en syrlig kommentar är... 

5. Du har två väldigt dyra och fina gitarrer, är det för att kompensera för andra brister? Vilka är dessa brister?
 -Att inte kunna spela gitarr. Då är det ju kung att ha en gitarr som låter bra i alla fall! Fast en var fan inte dyr alls... Ser inte dyr ut heller. Var fick du det ifrån?!

Tack för denna djupt rörande och intressanta intervju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar